Friday, January 16, 2009

Welcome

Selamat Datang Ke Blog Tok

blog masih kosong gik..
aku molah blog angler/ngael tok sebab aku minat ngan memancing tok..
lamak ku mancing, banyak benda dah ku belajar dari otai2...
pantang larang memancing tok banyak juak..
benda tok aku akan update sigek persigek..

dari line, rod, lure, reel, port, teknik, semua aku akan update sigek persigek kat dalam tok..
so..... just waiting.. ahahaha...
aku tok sebenarnya baruk juak migang blo
g tok..
sebelom tok aku sik pandey nak megang blog tok...
wakakakaka.. aku tok noob macam apa jak..
nunggu master dalam internet jak nolong ku tok...
deh.. lari indah topic bah... hahahahaa..
maka topic pasal ngael...
ok.. back to topic...
aku dah jumpa bermacam macam orang nok sama hobi ngan ku tok..
kira all sarawakian angler la...

dari kecik sampey ketua..
dari ngael pakey tin sampey pakey rod..
dari ngael kat parit sampey kat laut dalam..
dari teknik bottom ke casting
dari casting ke fly fishing...
damn... banyak kan... kenak nya sik.. hahahahaa....
pasal pengalaman ngael tok , sik juak banya
k..
tp boleh di kira banyak la...
sampey molah mata kael pakey stapler pun bullet.. dasyad sik..
hahahahahahaa...
sampey tergugok dalam sungei ada juak..
sampey kenak petik ikan ada juak..
sampey kenak kepak org tua ada juak..
so.. macam macam jak pengalaman nok ku
ada lamak ku ngael...
aku nak share gambar kenangan aku ngan member ku ngael..
so... check it out..
layan..................



2 comments:

  1. post wak gambar terbaru wan..nak nangga ikan len wak lam blog kawu tok.....ekekeke..bah2..AsSalamualaikum...

    ReplyDelete
  2. add pic terbaru lakz wan..ku nak nangga ikan yg di oleh kawu...eheheh...mana2 tempat jak la...hehe..bah2..

    ReplyDelete